De vrijwilligerstaken

01. Bardienst
De bardienst is een essentieel onderdeel van onze voetbalvereniging en draagt bij aan de levendige en gastvrije sfeer op ons sportcomplex. Als bardienstvrijwilliger speel je een belangrijke rol in het creëren van een gastvrije omgeving voor leden, supporters en bezoekers.

02. Gastheer/Gastvrouw
Fijn dat je de rol van gastheer/gastvrouw bij s.v. Leones wilt verzorgen! Als gastheer/gastvrouw speel je een cruciale rol in het verwelkomen van teams, het verstrekken van informatie, het creëren van een gastvrije sfeer op ons sportcomplex. Ook houd je een oogje in het zeil of alles ordelijk verloopt.

03. Jeugdactiviteiten
Bij s.v. Leones streven we ernaar om leuke en betekenisvolle jeugdactiviteiten te organiseren die onze jeugdspelers samenbrengen. De jeugdcommissie is verantwoordelijk voor het organiseren van deze jeugdactiviteiten en is altijd actief opzoek naar vrijwilligers om de activiteiten te ondersteunen.

04. Scheidsrechter jeugd

Het fluiten van jeugdteams, variërend van JO-10 tot JO-17, vereist specifieke kennis en vaardigheden om een positieve en veilige spelomgeving te bieden. Hier is een algemene handleiding gebaseerd op de richtlijnen van de KNVB (Koninklijke Nederlandse Voetbalbond).

05. Seniorenactiviteiten

Jaarlijks streven we er bij s.v. Leones naar om betekenisvolle activiteiten te organiseren die onze leden samenbrengen. De supportersclub is verantwoordelijk voor het organiseren van deze activiteiten en is altijd opzoek naar vrijwilligers om de activiteiten te ondersteunen.

06. Scheidsrechter senioren

De spelregels voor seniorenvoetbal zijn vastgesteld door de FIFA (Fédération Internationale de Football Association) en worden over het algemeen opgevolgd in de meeste nationale voetbalcompetities, waaronder die van de KNVB in Nederland.

07. PR & Communicatieactiviteiten

Informatie volgt later

08. Administratieve activiteiten

In tegenstelling tot een groot aantal andere taken zijn administratieve taken meer van structurele aard.

09. Onderhoud activiteiten

Bij S.V. Leones is teamwork de kern van ons succes. Samen werken we aan het creëren van een gastvrije en goed onderhouden omgeving waar onze leden en bezoekers van kunnen genieten. Wil jij deel uitmaken van dit geweldige team en een positieve impact hebben op onze club? Overweeg dan om een onderhoudsvrijwilliger te worden!

10. Bestuurskamerdienst

Informatie volgt later