Bestuur Supportersclub

Logo supporterclub Leones Volente"Leones Volente!"

De Supportersclub is op 5 december 1996 opgericht met als doelstelling:

"Het verstevigen van de band tussen de leden en supporters enerzijds en s.v. Leones anderzijds en het organiseren van activiteiten en het verlenen van financiële ondersteuning die de gehele vereniging ten goede komen"

Deze doelstelling blijft gelden en de supportersclub zal er naar blijven streven om deze elk jaar weer te bereiken. De Supportersclub steunt s.v. Leones met financiële middelen, met onmisbare en zeer belangrijke "handjes" om de accomodatie projecten te kunnen realiseren en natuurlijk met de
supporterssteun langs de kant.

Als Supportersclub willen wij bijdragen aan de kernwaarden van sv Leones trots, gezelligheid en saamhorigheid en wij doen dit onder andere in de vorm van activiteiten rondom de belangrijke wedstrijden van de selectie. Het jaarlijkse Horecatoernooi en de Supportersclub feestavond (Boktober) dragen hier ook aan bij.

Door de jaren heen heeft de Supportersclub heel veel bereikt en gerealiseerd. Er zijn grote zichtbare projecten gerealiseerd onder uitvoering van onze club en ook zijn financiële middelen beschikbaar gesteld voor kleine investeringen waar op dat moment vraag naar was vanuit de voetbalclub. Een greep van wat de Supportersclub de afgelopen jaren heeft gerealiseerd voor s.v. Leones vindt u op de pagina Projecten.

Naast de projecten en gelden voor de investeringen levert de supportersclub elk jaar een kleine doch waardevolle financiële bijdrage aan de kampioenselftallen. Daarnaast is er een budget beschikbaar voor sfeeracties en muziek na afloop van belangrijke wedstrijden.

Het bestuur

Het huidige bestuur van de supportersclub bestaat uit zes personen:

- Esmee Boone (Voorzitter)
- Ivo van den Heuvel (Penningmeester en ledenadministratie)
- Brent van Erp (Notulist)
- Geert-Jan Vrolijks
- Co van Gelder
- Roy Gerrits

Tijdens het 25 jarige jubilieum in 2022 is het destijdse bestuur van de Supportersclub gehuldigd as lid van verdienste.

006-DSC07380-20220617-JubileumSupportersclubLeones.jpg

Voor het organiseren van het Horecatoernooi worden de bestuursleden jaarlijks ondersteund door een aantal vrijwilligers en commissies van Leones die een helpende hand bieden in de voorbereiding. Ook op de dag zelf kan de organisatie elk jaar weer rekenen op de hulp van een grote groep vrijwilligers die zich inzet achter de bar, in de keuken, als scheidsrechter, toernooileiding of andere taken verricht om het evenement te doen slagen.

Vrijwilligers Horecatoernooi

Daarnaast maakt het huidige bestuur dankbaar gebruik van de kennis en ervaring van oud bestuursleden en actieve leden die ondersteunen bij projecten, onderhoudswerkzaamheden, met hun netwerk en het onderhouden van het ledenbord in ons clubhuis.

Bent u al lid van de supportersclub?

Bent u enthousiast geworden over de supportersclub, nog niet lid, maar wilt dit wel graag worden?
Klik dan hier om naar de pagina Lid Worden te gaan.

Contact
Wilt u meer weten over de supportersclub, activiteiten of projecten? Of heeft u zelf nieuwe ideeën voor projecten of vragen? Neem dan contact op via [email protected] of vraag het aan een van de bestuursleden.