05. Senioren activiteiten

05. Seniorenactiviteiten

Jaarlijks streven we er bij s.v. Leones naar om betekenisvolle activiteiten te organiseren die onze leden samenbrengen. De supportersclub is verantwoordelijk voor het organiseren van deze activiteiten en is altijd opzoek naar vrijwilligers om de activiteiten te ondersteunen. Hier zijn een aantal voorbeelden van activiteiten waar we jouw hulp bij kunnen gebruiken:

• Oktoberfest
  • Horecatoernooi

Omdat de data van de seniorenactiviteiten niet vast staan zullen wij ruim voorafgaande de activiteiten contact met je opnemen per e-mail! In deze e-mail vindt wordt met u gecommuniceerd dat bepaalde seniorenactiviteiten beschikbaar staan in de app om op in te schrijven.

Het is hierbij belangrijk dat u zich wel tijdig inschrijft. Wanneer we zien dat u zich niet inschrijft voor seniorenactiviteiten zullen we genoodzaakt zijn om u automatisch in te delen.

Ben je ziek? Probeer eerst zelf vervanging te regelen. Lukt dat niet neem contact op met de taakbeheerder in de app die bij uw desbetreffende taak staat.