Businessclub

Businessclub s.v. Leones, Beneden-Leeuwen

Leones is de prominente voetbalvereniging uit Beneden-leeuwen, midden in het hart ‘Land van Maas en Waal’ en dichtbij de Betuwe en het Riverenland. De club kent een rijke historie met grote sportieve successen. Bij een vereniging als Leones hoort een actieve businessclub waarin sponsors zijn verenigd die de vereniging een warm hart toedragen.

Doelstelling Businessclub Leones

De doelstelling van de Businessclub is tweeledig. Enerzijds kan zij Leones de benodigde financiële middelen verschaffen om op die manier uit te groeien tot een stabiele voetbalvereniging. Anderzijds wordt de nadruk gelegd op de zakelijke belangen van de Ieden.
Zo wordt het zaken doen tussen Ieden gestimuleerd en worden er periodieke netwerkbijeenkomsten belegd, waarbij uitwisseling van informatie en gezelligheid centraal staan.

Uniek netwerk van en voor ondernemers

Als lid van Businessclub Leones maakt u deel uit van een uniek platform voor ondernemers, met daaraan gekoppeld talrijke zakelijke mogelijkheden. Naast de thuiswedstrijden van Leones worden gedurende het voetbalseizoen aantrekkelijke activiteiten georganiseerd, waaronder lunches, borrels, bedrijfsbezoeken en presentaties. Activiteiten waarbij men op een prettige en informele wijze kennis kan maken met nieuwe relaties, dan wel de huidige contacten kan aansterken.

Extra voordelen Businessclub Ieden

Voor uw bedrijf zijn aan het lidmaatschap van Businessclub Leones nog een aantal andere voordelen verbonden.
Een korte opsomming:

• Een reclamebord op een A-Iocatie Iangs het hoofdveld van s.v. Leones
  • Uw bedrijfsnaam en logo op onze website inclusief link naar uw eigen website
  • Promotie van uw bedrijfsnaam en logo op onze multimedia-schermen in hetclubhuis (narrowcasting)
  • Vermelding van uw bedrijfsnaam en logo op de TV schermen in het clubhuis van s.v. Leones
  • 4 seizoenskaarten vooralle thuiswedstrijden van s.v. Leones

Hieronder vind u een overzicht van de huidige leden van de business club (klik op het logo om naar de bedrijfswebsite te gaan)

Van_den_Bosch_Vastgoed.png ING.jpg Jumbo.png bavaria-logo-png.png
GTD.png huisman.jpg De_Kock.JPG Stucadoorsbedrijf_Crommentuijn.jpg
schiltmans-bv.png vdk_logo-960.png boumans_electro.png van_erpa.png
Franssen_groep.png Knipsel.JPG Autoschdebedrijf_van_Dijk.jpg HTR.png
JVV.JPG Glashandel_A._van_Haagen.png De Leeuwense Arend B.V. logo.png