Lid worden van de Supportersclub

Bent u al lid van de supportersclub?

Om s.v. Leones te kunnen blijven steunen is de inbreng van de leden voor onze club van zeer grote waarde. Immers zonder leden heeft de Supportersclub geen bestaansrecht. Momenteel telt de Supportersclub ongeveer 180 leden. Het ledenaantal is in het afgelopen seizoen gegroeit en ook voor het nieuwe seizoen wordt groeiv erwacht. Een groot ledental is er al vanaf het eerste uur bij, het zijn trouwe supporters die op deze manier hun club s.v Leones blijven steunen.

Ook u kunt lid worden van de Supportersclub, de contributie is € 50,- per jaar. Voor leden jonger dan 25 jaar (peildatum is 30 Juli) bevat de jaarlijkse contributie slechts € 25,-.

Uw lidmaatschap van de supportersclub is van grote waarde voor de vereniging maar is ook van waarde voor uzelf. In ruil voor uw lidmaatschap krijgt u:

• “eeuwige roem” in ons clubhuis door vermelding op het supportersclub ledenbord

• een gezellige Supportersclubfeestavond incl. een hapje en een drankje (Boktober)

• en niet in de laatste plaats een zeer goed gevoel, want met z’n allen steunen wij onze vereniging!

Hoe word ik lid?

U kunt het lidmaatschapsformulier hier downloaden en sturen naar [email protected]. Natuurlijk kunt u ook contact opnemen met Ivo van den Heuvel (ledenadministratie) of één van de andere bestuursleden van de supportersclub.

Correspondentie Supportersclub Leones:
Veldlaan 21