03. Jeugd activiteiten

03. Jeugdactiviteiten

Bij s.v. Leones streven we ernaar om leuke en betekenisvolle jeugdactiviteiten te organiseren die onze jeugdspelers samenbrengen. De jeugdcommissie is verantwoordelijk voor het organiseren van deze jeugdactiviteiten en is altijd actief opzoek naar vrijwilligers om de activiteiten te ondersteunen. Hier zijn een aantal voorbeelden van jeugdactiviteiten waar we jouw hulp bij kunnen gebruiken:

1. Jeugdkamp

Ieder jaar organiseert s.v. Leones een jeugdkamp. Tijdens dit kamp worden er allerlei activiteiten georganiseerd en overnachten de kinderen in tenten. Om dit 2-3-daagse evenement te realiseren zijn er veel vrijwilligers nodig. Hulp is nodig bij:

• Voorbereiding jeugdkamp
  • Uitvoer jeugdkamp
  • Opruimen jeugdkamp

1. Meidenvoetbaldag

Ieder jaar organiseert s.v. Leones een meidenvoetbaldag. Meidenvoetbal is voor onze vereniging ontzettend belangrijk en we vinden dan ook dat hier een dag aan moet worden toegewijd. Tijdens de meidenvoetbaldag kunnen meisjes, op een laagdrempelige manier, kennismaken met voetbal. De organisatie van de meidenvoetbaldag wordt gedaan door vrijwilligers. Hulp is nodig bij:

• Voorbereiding meidenvoetbaldag
  • Uitvoer meidenvoetbaldag
  • Opruimen meidenvoetbaldag

1. Pietenvoetbal

Jaarlijks organiseert s.v. Leones pietenvoetbal. Deze activiteit vindt plaats in de avond en brengt kinderen bij elkaar om samen in pietenkleding te voetballen. Hulp is nodig bij:

• Voorbereiding pietenvoetbal
  • Uitvoer pietenvoetbal
  • Opruimen pietenvoetbal

1. Sponsorloop

De sponsorloop is een belangrijk moment voor s.v. Leones. Deze vindt sinds een aantal jaar plaats voor de start van het voetbalkamp. De opbrengsten van de sponsorloop worden voor diverse andere jeugdactiviteiten ingezet. Het is daarom van belang dat de voorbereiding (communicatie) en de uitvoer juist wordt gedaan. Hulp is nodig bij:

• Voorbereiding sponsorloop
  • Uitvoer sponsorloop
  • Opruimen sponsorloop

1. Winteractiviteiten

Iedere winterstop organiseert s.v. Leones een x aantal winteractiviteiten om onze jeugdleden actief en betrokken te houden. De activiteiten zijn per jaar verschillend en worden voorbereid, uitgevoerd en ook weer opgeruimd door onze vrijwilligers. Extra handjes zijn hierbij zeer welkom.

Hulp is nodig bij:

• Voorbereiding winteractiviteiten
  • Uitvoer winteractiviteiten
  • Opruimen winteractiviteiten

Omdat de data van de jeugdactiviteiten niet vast staan zullen wij ruim voorafgaande de activiteiten contact met je opnemen per e-mail! In deze e-mail vindt wordt met u gecommuniceerd dat bepaalde jeugdactiviteiten beschikbaar staan in de app om op in te schrijven.

Het is hierbij belangrijk dat u zich wel tijdig inschrijft. Wanneer we zien dat u zich niet inschrijft voor jeugdactiviteiten zullen we genoodzaakt zijn om u automatisch in te delen.

Ben je ziek? Probeer eerst zelf vervanging te regelen. Lukt dat niet neem contact op met de taakbeheerder in de app die bij uw desbetreffende taak staat.