Kleding

Sinds 2016 heeft SV-Leones een kledingplan voor alle jeugdleden. Door een samenwerking aan te gaan met Brandsfit heeft de kledingcommissie het mogelijk gemaakt dat alle jeugdteams zijn voorzien van wedstrijdkleding in de s.v. Leones stijl en kleuren. In 2017 is met behulp van sponsoren het kledingplan verder uitgebreid met trainingspakken voor alle jeugdleden. Met ingang van het seizoen 2018-2019 speelt ook het 1e en 2e elftal haar wedstrijden in dezelfde kledingstijl.

De initiators van het kledingplan en tevens leden van de kledingcommissie zijn:

Inkoop en Financiën
  • Adrian Heesakker
Sponoring
  • Rob Fogteloo
Beheer
  • Geert-Jan Vrolijks

Emailadres: [email protected]

Het kledingreglement

De kleding is eigendom van de vereniging en wordt in principe in bruikleen gegeven maar moet wel als het persoonlijk eigendom behandeld worden. Omdat de wedstrijdkleding eigendom is van Leones, waarvoor men over drie jaar verdeeld een vast bedrag betaalt, is het goed te weten welke regels gelden bij gebruik van die kleding. Deze regels zijn vastgelegd in het kledingreglement dat je hier kunt downloaden.