01. Bardienst

De bardienst is een essentieel onderdeel van onze voetbalvereniging en draagt bij aan de levendige en gastvrije sfeer op ons sportcomplex. Als bardienstvrijwilliger speel je een belangrijke rol in het creëren van een gastvrije omgeving voor leden, supporters en bezoekers. Hier is wat je kunt verwachten van deze boeiende vrijwilligerstaak:

Gastvrijheid: Als bardienstvrijwilliger ben jij het eerste aanspreekpunt voor veel mensen op ons sportpark. Je verwelkomt leden en bezoekers met een glimlach, helpt hen bij vragen en zorgt ervoor dat iedereen zich welkom voelt.

Drankjes en Snacks: Je bent verantwoordelijk voor het schenken van drankjes en het serveren van snacks aan de bar. Hierbij houd je rekening met verantwoord alcoholgebruik en zorg je dat alles op rolletjes loopt.

Gezelligheid: De bardienst is vaak het kloppende hart van de club, waar mensen samenkomen om te genieten van de wedstrijden en elkaars gezelschap. Je draagt bij aan een gezellige sfeer door de interactie met de bezoekers.

Samenwerken: Je werkt samen met andere vrijwilligers om ervoor te zorgen dat de bardienst soepel verloopt. Samen zorgen jullie voor een georganiseerde en aangename ervaring voor iedereen.

Flexibiliteit: De bardienst kan variëren in drukte, afhankelijk van de wedstrijdschema's en evenementen bij SV Leones. Flexibiliteit is een belangrijk aspect van deze taak, maar het biedt ook de kans om betrokken te zijn bij verschillende activiteiten op onze club.

Verantwoordelijkheid Als bardienstvrijwilliger ben je verantwoordelijk voor het beheer van de kassa en het bijhouden van de voorraad. Het is belangrijk dat je zorgvuldig en nauwkeurig te werk gaat.

Daarbij is het ook van belang dat er geen alcohol wordt geschonken aan mensen onder de 18 jaar. Op zaterdagen mag er pas vanaf 14:00 alcohol worden geschonken.

Kortom, de bardienst is een geweldige manier om betrokken te zijn bij SV Leones, nieuwe mensen te ontmoeten en een positieve bijdrage te leveren aan de club. Of je nu een doorgewinterde vrijwilliger bent of net begint, iedereen is welkom om deel uit te maken van ons gezellige bardienstteam.

Ben je ziek? Probeer eerst zelf vervanging te regelen. Lukt dat niet neem contact op met de taakbeheerder in de app die bij uw desbetreffende taak staat.

Schrijf je nu in op de voetbal.nl app en maak deel uit van de levendige en gastvrije gemeenschap van s.v. Leones! Samen maken we onze club tot een geweldige plek om te zijn.