Leones JO9-2 leidt grote nederlaag in tweede wedstrijd

6658DJ
BENEDEN-LEEUWEN
tel. 0487-591940

In de tweede wedstrijd van Leones JO9-2 moesten ze een stevige nederlaag slikken tegen de bezoekers UHC/Batavia JO9-1. Dat de nederlaag zo groot zou worden leek er in het begin van de wedstrijd niet op. De 0-1 viel al heel snel, maar uit de aftrap scoorde Leones direct de gelijkmaker. UHC/Batavia wist verder op in de 1e helft weer op voorsprong te komen maar opnieuw kwam Leones langszij. Hierna leek het verzet van Leones gebroken en liep UHC/Batavia snel uit naar 2-4. Na een kort praatje na het eerste kwart kon het tij toch niet gekeerd worden en liep de achterstand snel op naar 2-9 bij rust.

Na rust bleef Leones goed hun best doen maar de stand liep toch nog verder op naar 2-12. In het laatste kwart van 10 minuten scoor UHC/Batavia er nog op los, de ploeg was duidelijk een maatje te groot. Uiteindelijk werd her 2-18. Maar de 2 gelijkmakers werden gevierd en vol goede moed wordt uitgekeken naar de wedstrijd in Horssen de op het programma staat.