Eerste wedstrijd Leones JO9-2

sv Leones JO9-2

4 september 2023 19:00

Onbekend

De eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen speelde de JO9-2 uit bij Woezik JO10-2. Na de nodige plichtplegingen konden de kids aan hun nieuwe seizoen beginnen. De eerste minuten in een nieuw seizoen en een ander team zijn altijd moeilijk en na een minuut of 6 keek Leones tegen een 1-0 achterstand aan. Maar het spel werd langzaamaan beter en kreeg Leones kansjes op de gelijkmaker. Maar helaas vielen die niet. Aan de andere kant wist Woezik wel te scoren en werd het 2-0. De kids van Leones bleven echter goed hun best doen en wisten terug te komen tot 2-1.  En zo werd ook de rust bereikt.

Na wat tactische aanwijzingen werd vol goede moed aan de 2e helft begonnen. Ook de kids van Woezik hadden wat aanwijzingen gekregen en omdat Leones even niet bij de les leek liepen ze snel uit naar 4-1. Leones kwam nog wel terug tot 4-2 maar de aansluiting werd niet gevonden en Woezik won de wedstrijd uiteindelijk met 7-3.

De eerste wedstrijd werd dan wel verloren maar de leiding heeft nuttige informatie opgedaan om de komende wedstrijden naar elkaar toe te groeien. Zaterdag 9 september is de eerste thuiswedstrijd van het seizoen.