Ook derde wedstrijd van Leones JO9-2 eindigt in verlies

6631BC
HORSSEN
tel. 0487-541339

Ook de derde wedstrijd van Leones JO9-2 werd niet gewonnen. Uit bij Olympia/AAC JO9-1 werd met 10-4 verloren, terwijl de kids van Leones halverwege de wedstrijd met 3-4 voor stonden. Deus als het met training gaat lukken de tweede helft van een wedstrijd net zo te spelen als de eerste helft dan is de eerste winst partij in zicht.

Leones startte de wedstrijd goed en de eerste aanval ging met net langs. Beide ploegen waren aardig aan elkaar gewaagd. Na een mooie aanval kwam Leones op 0-1. Maar uit de aftrap scoorden de kids van AAC/Olympia direct de gelijkmaker. En na een foutje achterin werd het 2-1 na het eerste kwart.

Na wat tactische aanwijzingen van de leiding zoals in positie blijven en de bal eerst aannemen voordat er doorgespeeld wordt ging het tweede kwart in. De gelijkmaker werd daarna vrij snel gemaakt en was zeker verdiend. De wedstrijd bleef lekker op en neer gaan. AAC/Olympia kwam weer op voorsprong maar Leones wist weer langszij te komen en nam vlak voor de helft van de wedstrijd een 3-4 voorsprong.

Na rust kwam AAC/Olympia al snel weer op gelijke hoogte en leek Leones het niet goed meer bij te kunnen houden. Ze liepen in het derde kwart dan ook snel uit naar 6-4.

In het laatste kwart kon Leones geen vuist meer maken en kon AC/Olympia vrij gemakkelijk uit lopen naar 10-4.

Toch zit er duidelijk verbetering in het spel van Leones dus met goede moed wordt er al weer gekeken naar de volgende wedstrijd in Wamel.