Herstel in Woezik

6604AE
WIJCHEN
tel. 024-6415071

Na een zwarte ochtend ten UHC/Batavia de vorige wedstrijd moest de zon nu weer iets schijnen en dat gebeurde.

Na de warming up even doorgesproken wat te doen en met de yell was het de bedoeling om met een goed gevoel na de wedstrijd weer naar Beneden –Leeuwen te gaan en dat lukte.

In de eerste 15 minuten werd direct de aanval gekozen maar er vielen nog geen goals, ook waren de kids uit de Woezik aanvallend ingesteld dus ging het op en neer. Woezik maakte bij de opbouw een fout en een speler nam de bal in de hand, een penalty voor Leones maar die ging er niet in. Toch kwam Leones in de eerste 15 minuten op 0-1.

In de tweede 15 minuten werd Woezik wat sterker en langs de kant riep de leiding luidkeels: “laat ze niet schieten” maar dat gebeurde wel 1-1. Na weer een penalty voor Leones werd het 1-2. Vrij snel daarna kwamen de Woezik kids weer door en de bal rolde heel erg rustig langs de paal binnen 2-2.

In de derde 15 minuten stond het wat beter maar toch kwamen de kids van Woezik op voorsprong
3-2. Maar het geloof was er bij Leones en de kids bleven doorgaan en het werd dan ook snel 3-3. Het spel bleef op en neer gaan en werd af en toe ook wat onvriendelijker, uitdelen en incasseren. Toch ging het weer verkeerd 4-3. En weer moest Leones opnieuw beginnen.

In de vierde 15 minuten bleef het gevoel goed maar toch werd het 4-4. Toch had Leones het gevoel dat de wedstrijd niet was gespeeld en dat klopte. In de slotminuten liepen de kids van Leones uit naar een 4-7 eindstand.

Op naar de volgende wedstrijd zaterdag tegen AVIOS/DBV JO11-1 waar Leones nog iets goed te maken heeft.