Grote overwinning van Leones tegen een hard werkend Kesteren

4041GT
KESTEREN
tel. 0488-481258

In de wedstrijd tegen Kesteren moest Leones het doen zonder Dex en Jens. Leones speelde heel sterk en behalve keeper Cem, die de ballen moest tegenhouden heeft iedereen gescoord. In Kesteren waar het met veel publiek altijd gezellig is waren we wat later o het veld en was de warming-up anders, maar werd uitstekend geleid door Fem.

En na de yell en het lang zal zij leven voor Fem moest het gaan gebeuren. De wedstrijd begon een beetje onwennig want wie moest waar staan? Maar de eerste goal was toch voor ons. Een pas van Duke en Mika scoorde de 0-1. Daarna volgde een schot van Duke tegen de paal. De volgende goal 0-2 kwam van Fem en de 0-3 na een afstandsschot van Julian. Na een aanval over rechts via Stijn kwam de bal voor de goal maar Fem kon de bal er niet intikken. Kesteren gaf goed tegenstand en het ging niet zo gemakkelijk als het scoreverloop doet denken. De 0-4 en de 0-5 kwamen van de schoen van Kynai en ook Julian scoorde de 0-6.

In de rust werd er toch kritisch gesproken over het spel, ondanks dat er veel doelpunten waren gevallen. Het spel werd echter niet beter, maar de doelpunten bleven vallen. Nadat Julian de bal ontving van Mika was het al 0-7. Toch bleven de meiden van Kesteren het proberen en door even niet op te letten werd het 1-7. Daarna was het weer Leones die scoorden, 1-8 door Mika,1-9 door Raff en de 1-10 door Kyna  voor hem was dat zijn derde goal. Na wat omzettingen om iedereen te laten scoren ging Stijn in de spits en na de 1-11van Mika zijn derde, knalde onze nieuwe spits Stijn ook de 1-12 er in. Tussendoor zag onze verdediging er een keer niet goed uit Julian stond tussen 5 tegenstanders maar de bal werd gestopt door Cem. Het slotakkoord de 1-13 kwam van de schoen van Duke. De pingels even nemen een allemaal een banaan op van de thuisclub en weer naar huis met de gedachte dat de volgende week de eerste thuiswedstrijd gespeeld word (eerste wedstrijd Uchta niet op komen dagen) tegen AVIOS/DBV en weer proberen om de punten te pakken .