Inschrijving voor jeugdvoetbalkamp geopend

12 april 2024 16:15

Vanaf nu is het mogelijk voor alle jeugdleden, vanaf JO7 tot en met JO13 en MO13, om in te schrijven voor het Leones Jeugdvoetbalkamp. Het jeugdvoetbalkamp wordt dit jaar gehouden op 31 mei en 1 en 2 juni.

De trainers / leiders hebben van de organisatie een aanmeldformulier ontvangen waar de inschrijvingen worden gedaan. Dus als je aan het kamp deel wil nemen meld je dan bij de trainer / leider van je team. De eigenbijdrage per kind bedraagt € 15,00. De trainers / leiders zorgen er vervolgens voor dat de inschrijvingen en eigen bijdrages bij de organisatie terecht komt.

Tenten

Voor de overnachtingen dienen de deelnemers aan het kamp weer zelf voor een tent te zorgen. In deze tent dienen maximaal 3 of  4 personen te kunnen slapen. Geef daarom bij je trainer / leider goed aan of je overnacht en of  je een tent hebt of bij wie je in de tent slaapt.

Hulp

De organisatie is altijd op zoek naar vrijwilligers om te helpen dat het jeugdvoetbalkamp weer een groot succes wordt. Heb je interesse om te helpen, meld je dan aan via [email protected]

Foto_2.jpg

Foto_3.jpg