Vervolgbijeenkomst maandag 15 april jeugd; uitdagingen en ambities

22 maart 2024 16:15

In de afgelopen weken heeft het bestuur en jeugdbestuur tijdens trainingsmomenten van de jeugdteams met de ouders gesproken over de uitdagingen die onze vereniging heeft. Het bestuur heeft dit als zeer waardevolle en prettige gesprekken ervaren. In totaal zijn ruim 100 ouders bereikt en zij zijn geïnformeerd over de uitdagingen op korte termijn en de ambities voor de toekomst.

Tijdens deze bijeenkomsten is aangegeven welke ondersteuning noodzakelijk is om de huidige organisatie te continueren en de verwachte groei op een fijne manier in goede banen te kunnen leiden. Alle aanwezigen zijn gevraagd om na te denken over welke rol bij hen zou passen. Ook is gevraagd om als ambassadeur gezamenlijk op zoek te gaan naar ouders of aanverwanten om 2-4 uur per maand een (deel)taak op zich te nemen. Voor het nieuwe seizoen worden ongeveer 25 personen gezocht die kleine taken op zich nemen. Het streven is om door de extra inzet van de ouders voor Verschilmakers van jeugdleden onder de 11 jaar het mogelijk te maken dat ‘Het Leeuwennest’ tijdens de training geopend is. Dit zou een ideaal moment zijn om die werkzaamheden te doen die bij de rol passen waarvoor jij als ouder je gaat inzetten. Efficiënt en doeltreffend.

Op maandag 15 april wordt een vervolg aan deze bijeenkomsten gegeven. Iedereen die een steentje wil bijdragen om de vereniging en in het bijzonder onze jeugdleden lekker te laten sporten worden hiervoor uitgenodigd. Continueren van plezier en een sportieve ontwikkeling van onze jeugd is ons doel.

Iedereen kan zich hiervoor aanmelden en aangeven welke rol die hij/zij voor zich ziet. Die avond wordt een soort vrijwilligers markt georganiseerd. Met bestuur en huidige vrijwilligers kunt u in gesprek over de rol die u mogelijk met een andere ouder zou willen vervullen. Zo kan gezamenlijk een nieuwe en toekomstbestendige structuur vormgeven worden.

Onderaan dit artikel staan alle taken beschreven waarvoor invulling wordt gezocht. Zoals gezegd wordt aangemoedigd om deze taken met nog iemand gezamenlijk in te vullen. Vele handen maken licht werk.

Bent u geïnteresseerd, meldt u zich dan aan via [email protected]  met daarbij welke rol er bij u zou passen. Mocht u nog meer informatie willen hebben, dan kunt u contact opnemen met Ricky of Pierre.

Voor vragen met betrekking bestuursfuncties of functies omtrent accommodatie, kunt u zich richten tot onze voorzitter, Willem van Veenendaal.

Graag zien we u op maandag 15 april om 19.30 uur in de bestuurskamer van sv Leones.

Willem van Veenendaal                          Ricky Erkelens                             Pierre Basten

Voorzitter                                                 HJO                                              Coördinator meidenvoetbal

06-53247987                                           06-19746962                                06-22372756

DE VERSCHILLENDE TAKEN