Een onvergetelijke avond bij NEC-Sparta met de Businessclub Leones

6 maart 2024 10:45

Afgelopen weekend hadden wij het genoegen om met onze businessclub een bezoek te brengen aan de spannende voetbalwedstrijd tussen NEC en Sparta.
De combinatie van de adembenemende openingsshow, de spannende wedstrijd, en het gezelschap van onze businessclub maakte het een uitzonderlijk geslaagde avond.

Dit zijn de momenten die ons eraan herinneren hoe waardevol en plezierig zakelijke netwerkevenementen kunnen zijn.

Een grote dank aan iedereen die deelnam en bijdroeg aan het succes van dit uitje. Laten we samen uitkijken naar meer van deze avonden!

1._BC.jpg

2._BC.jpg