Leones Darts Kampioenschap

4 maart 2024 7:00

Beste leden van ons aller Leones,

Aangezien de organisatie graag de beker binnen eigen kring houdt, werd het wat ons betreft weer eens tijd voor een echte strijd tussen de leden onderling!
Wij presenteren u dan ook: Het Leones Darts Kampioenschap 2024! Dit zal plaatsvinden op 22 maart aanstaande.

Alle leden vanaf 18 jaar mogen meestrijden om de felbegeerde titel. In tegenstelling tot vaak het geval is spelen we dit keer een enkeltoernooi, je gooit dus alleen.

We beginnen zoals gewoonlijk weer om 19:00, het inschrijfgeld bedraagt ook nu weer € 10,-, cash te betalen op de avond zelf.
Meld je snel aan door een mail te sturen naar [email protected].

Je aanmelding is bevestigd wanneer je een reactie op je inschrijving ontvangt, aangezien de organisatie meer hobby's heeft dan darten (niet veel, maar toch) kan dat een aantal daagjes duren, geen stress dus!

We hopen jullie in grote getalen te zien op 22 maart in ons mooie clubhuis!
En nu snel warmgooien.

Met vriendelijke groet,