Aankondiging Leones Voetbalkamp & Sponsorloop

26 januari 2024 11:30

Vanaf vrijdagavond 31 mei tot en met zondag 2 juni 2024
We zijn verheugd dat we jullie kunnen melden dat we dit jaar weer een voetbalkamp krijgen.
Nieuw dit jaar is dat we teruggaan naar twee nachten slapen, dat betekent drie dagen voetbalkamp !!! Zet deze datum alvast in de agenda, er volgt later nog nadere informatie en inschrijven kan ook later. Op vrijdagavond 31 mei hebben we eerst de sponsorloop, aansluitend start het voetbalkamp.

De vrijwilligers zijn natuurlijk heel belangrijk voor het voetbalkamp. Dit jaar worden we gesteund in de vrijwilligers door DE VERSCHILMAKER, hiervoor kun jezelf aanmelden via voetbal.nl.

Wil je naast de verschilmaker ook nog vrijwilligerstaken uitvoeren voor het voetbalkamp? Dat kan door je aan te melden via [email protected]

Aan alle deelnemers van het voetbalkamp vragen wij een bijdrage van 15 euro p.p.

Heb je vragen? Mail deze naar [email protected]

Wij kijken uit naar weer een leuk, zonnig en vooral sportief voetbalkamp! Wij hebben er weer zin in !!! Met sportieve groet, de voetbalkamp commissie van Leones.

LET OP: NIEUW E -MAIL ADRES !!!

Jeugdkamp_1.jpg
Jeugdkamp_2.jpg