In memoriam Johan Scheeren

25 januari 2024 15:00

Ons bereikte het droeve bericht dat op woensdag 24 januari op 94 jarige leeftijd Johan Scheeren is overleden. Johan was in de zeventiger jaren van de vorige eeuw bestuurslid bij Leones. Hij werd geboren in de tijd dat Leones werd opgericht.

Hij was iemand die niet vaak op de voorgrond trad maar was er samen met het bestuur, dat toen zelfs 14 man telde, verantwoordelijk voor dat Leones uitgroeide tot een vooraanstaande vereniging in het Land van Maas en Waal. Na zijn actieve periode als bestuurslid bleef Johan het eerste elftal van Leones op de voet volgen. Een Leonessupporter in hart en nieten. Afgelopen jaar was hij nog regelmatig te zien langs het veld in zijn scootmobiel, als het eerste elftal thuis speelde.

Het bestuur en de leden van Leones de familie zeer veel sterkte toe met dit grote verlies.

Johan_Scheeren.jpg