Lotenverkoop zondag tegen WSV voor Ronald McDonald Huis

10 mei 2023 14:15

De volledige opbrengst van de lotenverkoop van zondag 14 mei tijdens de wedstrijd WSV wordt gedoneerd aan het Ronald McDonald Huis. Spelers en staf van Leones 1 hebben hiertoe besloten en geheel Leones schaart zich achter deze actie en beveelt de loten van harte aan bij alle bezoekers van de wedstrijd tegen WSV.

Het zoontje van een van de spelers van zondag 1 heeft CHD. CHD is een zeldzame aangeboren ziekte, waarbij de baby een breuk (hernia) in het middenrif heeft.

CHD heeft vaak een onvoorspelbaar ziekteverloop.

De opbrengst van de loterij zondag 14 mei doneren wij aan het Ronald McDonald Huis. Het Ronald McDonald Huis zet zich o.a. in door familie van de baby, als de baby in het ziekenhuis verblijft, een onderdak aan te bieden. Zodat ze dicht bij het kind kunnen zijn.

We hebben meerdere leuke prijzen en we hopen dat de opbrengst van de loterij groot zal zijn.

Bedankt alvast voor jullie bijdrage via het kopen van een of meerdere loten.

Piet & Wim (leiders) namens Leones 1
Logo_rmdhuis.png