Feestavond 25-jarig Jubileum Supportersclub Leones helaas zonder the Lacions

16 juni 2022 10:00

Wij hebben helaas een teleurstellend bericht over de jubileum feestavond van aanstaande vrijdag. Door een coronabesmetting bij een van de bandleden van The Lacions moeten zij het optreden annuleren.
Als bestuur van de Supportersclub Leones en de bandleden van the Lacions vinden wij dit ontzettend jammer maar helaas is er sprake van overmacht. Recent is er gebleken dat dit de beste artiesten kan overkomen en wij wensen het lid van de band veel beterschap.

Op dit moment zijn wij samen met the Lacions aan het kijken voor een alternatief moment om alsnog een optreden bij Leones te laten plaatsvinden. Zodra er meer bekend is over de datum laten wij dit direct weten.

Uiteraard gaat de jubileum feestavond van aanstaande vrijdag gewoon door want de mijlpaal van 25 jaar de Supportersclub Leones moet gevierd worden. Deze avond zal nog steeds verzorgd worden met 60’er en 70’er jarige muziek. Wij hopen dan ook dat jullie met grote getalen aanwezig zullen zijn om het jubileum samen met ons te vieren.

Vanaf 19:00uur worden de leden van de Supportersclub ontvangen met koffie, thee en gebak. Vervolgens zal er een kort officieel gedeelte zijn, waarbij we samen met de oud-bestuursleden en jullie als aanwezige een gezamenlijke foto maken en een toast doen op het 25-jarig bestaan. Vervolgens start de feestavond met muziek uit de tijd zoals jullie gewend zijn van the Lacions.

Het al bemachtigde kaartje geldt nog steeds als toegangsbewijs maar deze mag je vervolgens zelf in bezit houden als toegangsbewijs voor de alternatieve datum van het optreden van the Lacions.

Wij hopen jullie allemaal te zien aanstaande vrijdag vanaf 19:00uur. Wij hebben hier ontzettend naar uitgeleefd en uit de reacties van de mensen in het bezit van een kaartje weten wij dat dit hetzelfde geldt. Helaas een kleine teleurstelling maar wij gaan er alsnog een geslaagde jubileum feestavond van maken.

Met vriendelijke groet,

De Supportersclub Leones