Steun Leones door te stemmen bij de RaboClubSupport

4 oktober 2021 12:00

In de maand oktober is het weer de maand van Rabo Club Support waarmee de verenigingen die aangesloten zijn bij de Rabobank financieel worden ondersteund. Onze leden, familieleden van leden en andere kennissen en bekenden kunnen door te stemmen op Leones zorgen voor een grotere financiƫle bijdrage voor Leones.

De bijdrage wil Leones dit jaar inzetten om voor de jeugd en senioren spel- en trainingsmateriaal aan te kunnen kopen, zoals nieuwe leren ballen, goals ets. Het doel van vorig jaar om in het nieuwe clubgebouw, een ontspamnings-chill ruimte te realiseren voor de jeugd is behaald.

Help mee om ook het doel van dit jaar te behalen. Je hoeft alleen maar je stem uit te brengen.

Je kunt je stem uitbrengen vanaf maandag 4 oktober tot maandag 25 oktober.

Hoe kun je stemmen?

• Om te kunnen stemmen moet je bij Rabobank Maas en Waal - Oost Betuwe een betaalrekening hebben
  • Je logt in op de Rabo App of de website van de Rabobank
  • Via “Zelf regelen” – “Mijn lidmaatschap” klikken op RaboClubSupport en je stem uitbrengen op Sportverenging Leones

Vraag ook aan familieleden, vrienden en bekenden om dit te doen. Meer stemmen is een grotere financiële bijdrage van de Rabobank voor onze vereniging. Iedereen met een betaalrekening bij Rabobank Maas en Waal - Oost-Betuwe kan meedoen.

Stem.JPG
Foto_1.JPG