Week van de scheidsrechter

27 september 2021 11:00

In de week van 25 september tot 3 oktober is het de Week van de scheidsrechter. Deze landelijke week door de KNVB ingesteld is bedoeld om de scheidsrechters, zowel van de kNVB als de clubscheidsrechters in het zonnetje te zetten. Ook bij Leones wordt hier volop aandacht aan besteedt.

De KNVB scheidsrechters die wedstrijden bij Leones floten kregen als dank voor hun wekelijkse inzet een bos bloemen uitgereikt. Voor de eigen clubscheidsrechters die elke week weer een  groot aantal wedstrijden leiden, wordt binnenkort een gezellig samenzijn georganiseerd in de Rosmolen waar ze door de club worden getrakteerd. Omdat de scheidsrechters bijna iedere week momenteel actief zijn voor Leones is gekozen voor een vrijdagavond.

Knipsel.JPG