Vrijwilligers gezocht voor afronding nieuwbouw

12 april 2021 11:15

Zoals besproken is tijdens de digitale Algemene Leden Vergadering van 8 maart j.l. moeten er na de oplevering van de nieuwbouw nog een aantal zaken in eigenbeheer worden uitgevoerd. Hiervoor zijn veel vrijwilligers nodig die bereid zijn hun tijd en expertise ter beschikking van Leones te stellen. De verwachting is dat er in de maanden juni-augustus geschilderd gaat worden, de kleedkamers worden ingericht en aansluitend alles moet worden schoongemaakt om met een spetterend feest (indien het toegestaan is) de nieuwbouw te openen.

Vooruitlopend op het zoeken naar de behulpzame handjes om de klus te klaren is Leones nu op zoek naar een 3-tal teamleiders nl:

• Teamleider schilderen (m/v). De wanden moeten worden behandeld en nog wat andere zaken. Deze is inmiddes al gevonden. Hier zal onze schilder Geert Jan Vrolijks zich voor in gaan zetten.
  • Teamleider timmeren en monteren (m/v). Onder andere de inrichting van de kleedkamers de verzorgingskamer, de vergaderruimte en bestuurskamer vallen onder deze werkzaamheden
  • Teamleider schoonmaak (m/v)
  • Teamleider vele handjes, wie wil de coördinatie op zich nemen van het aansturen van de 4-8 vrijwilligers die wij op vele zaterdagen nodig hebben voor diverse leuke klusjes

De teamleiders moeten enige ervaring en affiniteit hebben met de uit te voeren werkzaamheden, planningen kunnen maken over de uit te voeren werkzaamheden en niet minder belangrijk goed in een team kunnen werken, maar tegelijkertijd ervaring hebben om het team van vrijwilligers aan te sturen. Even alle gekheid op een stokje je bent van harte welkom om het team te leiden.

En als alle klussen zijn afgerond wordt de  nieuwbouw geopend, hopelijk met een spetterend feest. Om dit feest te organiseren is er inmiddels een stuurgroep ingesteld bestaande uit een aantal bestuursleden van de sportvereniging en de supportersverening. Ook zij zullen hulp bij de organisatie nodig hebben. Hierover volgt later meer informatie.

Aanmelden voor 1 van bovengenoemde functies kan door een mail te zenden naar: [email protected].

Copro_Leones_afb1.png

03-Clubhuis.jpg