2e Termijn contributie incasso wordt binnenkort uitgevoerd

13 maart 2021 22:15

Binnenkort zal de 2e termijn van de contributies geïncasseerd gaan worden. Omdat er door Corona weinig getraind is en helemaal geen wedstrijden gespeeld konden worden, is het bestuur aan het kijken naar een bepaalde compensatie van de contributie, zoals al besproken tijdens de Algemene Leden Vergadering van 4 maart j.l.

In deze ALV werd al aangekondigd dat er wordt gekeken om de eerder aangekondigde contributie verhoging voor het seizoen 2021-2022 te laten vervallen. Ook kijkt het bestuur naar een compensatie. Door de KNVB is al aangekondigd dat een gedeelte van de afdracht niet plaats zal vinden. Het bestuur van Leones denkt hierbij om dit bedrag dan weer ten goede van de leden te laten komen. De verrekening zal dan plaats vinden met de contributie 2021-2022.

Ook is door de kledingsponsor Patrick/Brandsfit een aanbieding gedaan waarbij de compensatie wordt omgezet in een voucher van Patrick/Brandsfit. Patrick/Brandsfit heeft aangeboden het bedrag dat door Leones wordt gecompenseerd te verdubbelen. Dit verdubbelde bedrag wordt in de vorm van een kledingvoucher te besteden in Patrick sportkleding uitgekeerd. De speler of speelster kan voor dit bedrag zelf kleding uitzoeken.

De leden hebben tijdens de ALV positief gereageerd op dit voorstel. De komende maanden wordt het voorstel nader uitgewerkt en waarschijnlijk in de eerst volgende ledenvergadering van juli 2021 worden voorgelegd ter goedkeuring.

Puntsgewijs gaat het om het volgende voorstel dat wordt onderzocht:

1. Vergoeding KNVB EUR 6.000,00 compenseren met contributie 2021-2022

- 50% Jeugd, EUR 12,50 – 15,00 per lid

- 50% Senioren (dames en heren), EUR 25,00 – 27,50 per lid

1. Indien gekozen wordt voor Patrick/Brandsfit kleding voucher dan verdubbelen zij dit bedrag
  2. Verhoging contributie EUR 3.930,00 (ALV juli 21) voor seizoen 2021-2022 vervalt, gemiddeld EUR 10,00 per lid besparing

Uitgangspunten:

- Contributies 2020-2021 worden volledig betaald

- Voortzetting lidmaatschap 2021-2022

- Definitief resultaat 2020-2021 voldoende om EUR 20.000,00 te kunnen reserveren voor nieuwbouw/inrichting clubhuis