Toestemmingpagina AVG

Toestemmingsverklaring

Voor het goed functioneren van onze vereniging willen wij u graag (laten) informeren over de vereniging, sportactiviteiten en aanbiedingen en dergelijke. Ook willen we speelschema’s, wedstrijduitslagen en soms ook foto’s en filmpjes van u op internet, apps en social media plaatsen. Verder willen we onze vereniging in diverse media promoten. Met dit formulier vragen wij u, in het kader van de AVG,  toestemming om ook uw gegevens hiervoor te gebruiken.

Ik geef de vereniging toestemming voor de hieronder aangekruiste gegevensverwerkingen:

• Mijn gegevens op te slaan en te gebruiken voor de uitvoering van de lidmaatschapsovereenkomst en/of vrijwilligersactiviteiten,
  • Mijn gegevens beschikbaar te stellen aan organisaties die noodzakelijk zijn om in competitieverband of andere verbanden te voetballen (waaronder K.N.V.B.)
  • Mij benaderen voor sportieve activiteiten van derden, bijvoorbeeld andere sportverenigingen of maatschappelijke dienstverleners.
  • Publiceren van bijvoorbeeld foto’s en/of filmpjes van mij op internet, apps, social media en andere publicatie.
  • Het opnemen van mijn (pas-, team-)foto in het:
     - Website            - Clubhuis
     - (social)media   - Sportlink
  • Mijn naam en telefoonnummer via onze afgeschermde website beschikbaar te stellen zodat andere leden mij kunnen benaderen.
  • Mij na beëindiging van mijn lidmaatschap te benaderen voor bijvoorbeeld een reünie of bijzondere gebeurtenis.

Mijn toestemming geldt alleen voor de hierboven vermelde redenen, gegevens en organanisaties. Voor nieuwe gegevensverwerkingen vraagt de vereniging mij opnieuw om toestemming.

Ik mag mijn toestemming op elk moment intrekken.

Klik hier om naar het formulier te gaan.