Revanche lukt niet voor Leones JO11-2

6658DJ
BENEDEN-LEEUWEN
tel. 0487-591940

In de wedstrijd tegen DBV/AVIOS JO11-1 had Leones nog iets goed te maken na het verlies in de eerste ronde. Direct was er een kansje voor Mika en vlak daarna voor Kynai, maar beiden misten doel. Ook de kids van DBV/AVIOS kregen wat kansje maar goals vielen er in de beginfase niet.

DBV/AVIOS kwam wel op voorsprong toen de achterhoede niet goed stond en Cem kon niet bij de ingeschoten bal. 1-0. Hierna kreeg Leones nog een kansje maar wist niet te scoren. Jammer genoeg werd een van de eerste lessen niet goed gevolgd door Leones, namelijk hou in de achterhoede de tegenstander altijd voor je, dan zie je wat er gebeurd. En als dan iets mis gaat, gaat er van  alles mis en kun je het bijna niet meer omdraaien. Bij het uitverdedigen door het midden werd de bal verloren en kwam de 0-2 tot stand.

Ook het wisselen en spelers op een andere plek laten spelen hielp niet en werd het ook nog 0-3. Toch was er een beste man en dat was deze keer de scheidsrechter.

Nu maar de volgende wedstrijd in Beuningen laten zien wat het team kan.