Leones MO13-1 kampioen

6658DJ
BENEDEN-LEEUWEN
tel. 0487-591940

Zaterdagmorgen in alle vroegte zijn de meiden onder 13 van Leones kampioen geworden. Na 12 wedstrijden had het team alle wedstrijden nog gewonnen, maar een misstap zou inhouden dat Union de meiden nog kon achterhalen en die hebben nog een beter doelsaldo als de Leones meden.

Klik hier voor een samenvatting op LeonesTV

In de thuiswedstrijd tegen Lunteren MO13-1 kwamen de meiden, die geheel in het zwart aantraden, het eerste kwartier moeizaam op gang. Het duurde bijna tot het einde van het eerste kwart voordat het publiek opveerde. In eerste instantie kon een aanval door de Lunteren defensie nog worden afgewend, maar even later was het dan toch raak toen een afstandsschot in de touwen verdween. Hierna leek de spanning bij de meiden te verdwijnen en kon het meer druk uitoefenen op de tegenstander en gedurende de wedstrijd kwam Lunteren er slechts sporadisch nog gevaarlijk  uit. Leones bouwde de voorsprong verder uit en na 2 x 30 minuten werd er afgefloten bij een 5-1 eindstand. Het ruim honderd koppige publiek eerde de meiden volop met vuurwerk en de meiden bedankten het publiek op professionele wijze. Succescoach Mark Jacobs moest er ook nog aan geloven toen de meiden hem met waterpistolen achterna zaten.

Na afloop stond de Theo Express klaar om de meiden, zoals het kampioenen betaamt, rond te rijden in het dorp.