Leones JO10-2 scoort er lustig op los

6658DG
BENEDEN-LEEUWEN
tel. 0487-591940

Zaterdag j.l. begonnen ook voor de jeugd van Leones de wedstrijden weer. Het was weer een gezellige drukte langs de velden waar eindelijk de ouders ook weer de verrichtingen van hun kids konden volgen. Ook het JO10-2 van Leones kon aan de slag en ontvingen het JO10-1 team van EMM uit Randwijk en ze lieten zien het voetbal gemist te hebben door er een zeer doelpuntrijke wedstrijd van te maken. Met maar liefst 12-5 werd er gewonnen. Zie hieronder het verslag van de leiding.

Vandaag de eerste wedstrijd en wat waren de kids en de ouders en zeker ook de leiding blij. Haast iedereen van de kids had gescoord behoudens Djem en Isaak. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Ons best doen en goed luisteren was ons motto. Onder leiding van Jochem (scheids) gingen wij vanaf de eerste minuut in de aanval. Echt in de 3 min opende wij ook de score door een goal van Duke. Daarna weer een kans van Duke maar helaas. Raff via de rechterkant mee naar voren en weer een schot net langs. In de 9e minuut letten wij even niet op en het werd 1-1. Kan gebeuren maar al gauw daarna kwamen de kids van EMM op voorsprong 1-2. Wij bleven aanvallen want dat is de beste methode. Voor de rust scoorde Duke nog de verdiende gelijkmaker 2-2. Toch kwamen wij via een mooie aanval van Mika en Dex op 3-2 en 4-2. Maar was het nog niet binnen want voor de tweede helft kwamen de kids van EMM weer op gelijke hoogte 4-4.

Even wat dingen doornemen; Djem moest vooral via de zijkanten de bal inspelen en niet door de midden want dat is altijd gevaarlijk. De tweede helft was een mooie wij overliepen EMM helemaal. Raff ging via de rechterkant ten aanval een scoorde de 5-4. En een bal van Isaak naar Fem maakte de score weer beter 6-4. Alleen maar aanvallen dus Djem moest wel op blijven letten. Via het intrappen aan de zijkant scoorde Raff 7-4 en dat kon Mika ook en deed dat aan de andere kant van het veld 8-4. Fem maakte een zuivere hattrick de 9-4 de 10-4 en de 11-4 kwamen van haar af waarbij 10-4 het mooiste was. Snel draaien naar de goal en een schot en in het netje. Tussendoor wilde Isaak ook graag een goal meepikken maar na een hard schot vloog de schoen haast de goal in maar de bal rolde er net langs. Nog een goal van de tegenstander en met de laatste goal van Dex  en zelfde als Fem snel handelen een hoppa de eindstand was een feit. Dit was genieten. Het voetbal kan altijd beter maar deze punten hebben wij dik verdiend. Na het eindsignaal kregen de kids applaus van de ouders en andere toeschouwers. De pingels die gescoord werden waren van Fem/Duke/Isaak/Dex.

Nu lekker genieten en de volgende week naar Spero dat word weer gewoon een andere wedstrijd.