sv Leones JO10-2 - SKV JO10-4

BENEDEN-LEEUWEN
tel. 0487-591940

LEONES KIDS HOUDEN ZICH AAN DE BELOFTE EN WINNEN VERDIEND MET 4-2

De week na vorige week zaterdag na de verloren wedstrijd bij DFS .Maandag getraind en na een kort gesprek over de wedstrijd tegen DFS waren we het er snel over eens, snel vergeten. Er werd de belofte gedaan dat ze deze zaterdag tegen SKV alles zouden geven en wilde winnen, dat werd ons als leiding toegezegd.

En ja hoor gelukt. Eerst een foto maken dat was de eerste afspraak vandaag.

Daarna een korte niet al te beste warming up …….zullen de spanningen wel doen en dan het fluit signaal van onze scheids Jochem die straks ook nog even ter sprake komt.

Het begint direct met een serie aanvallen en schoten van Stijn twee keer, Mika een keer van de zijlijn en Raff van de andere zijlijn. De SKV kids waren gewaarschuwd.

Weer Stijn met een lobje net over de goal of het een bewussie was laten wij maar achter wegen.

Na 6 minuten stond Fem op de goede plaats als spits en knalde de bal in het netje. Heel veel vreugde bracht dat en de kids vierden dit met de leiding en met het weer in grote getale aanwezige publiek. Af en toe een plaag stootje van de tegenstander maar het stond goed deze zaterdag. Fem en Duke  vonden elkaar in een combinatie en Duke scoorde de 2-0. Even langs de leiding met de opnerking: “gescoord met het chocolade been”, prachtig toch?

Een van de weinige foutjes aan onze kant resulteerde in de 2-1.Daaran weer een schot maar Cem stond zijn mannetje. Mooie aanval Cem speelde Duke aan over de grond en Duke speelde de bal met een stuitje naar Isaak die zich niet bedacht en de bal in de kruising knalde. Het schot was zo hard dat de bal weer via de stangen van de goal het veld in vloog een WERELD GOAL De scheids twijfelde maar de bal zat er zeker in.

Ruststand 3-1. Even een kort gesprek en vooralo de goede zaken benoemd. Dex, begonnen  op het middelveld, was ook regelmatig voorin te zien, maar deze wedstrijd wilde het niet lukken. Maar hard gewerkt. Na weer een plaagstootje van de SKV kids dook Cem goed naar dee hoek maar net te laat 3-2.Dan mooiste aanval van ons. Dex kreeg de bal speelde door op Fem en die zag dat Stijn vrijstond en die kreeg de bal een mooi schot op de goal maar de keeper van SKV tikte de bal van Mika net langs de paal. De laatste goal kwam van de voet van Fem 4-2 en na nog een paar aanvallen met Duke en Raff, floot de scheids, dacht hij, voor de laatste tien minuten. De toeschouwers keken elkaar aan, de leiding dacht aan een grapje en nadat de leiding van SKV aangaf dat het erop zat floot de scheids toch maar af. Na de pingels en een handjes geven aan tegenstander, even zwaaien naar het publiek ,lekker douchen en naar huis. Na 6 wedstrijden 9 punten halen is best een goede prestatie en wij hopen dat straks na de nieuwe indeling deze vooruitgang vastgehouden wordt. Voor alsnog was het publiek heel blij en de leiding erg tevreden deze dag.