Sponsormogelijkheden

Sponsoring bij sv Leones: het creëren van een ‘win-win’ situatie

Sport en sponsoring zijn in de huidige tijd niet meer weg te denken. En de deelname aan sport door de Nederlandse bevolking is de afgelopen jaren sterk gestegen. Daardoor kunnen bedrijven en organisaties zich via sponsoring steeds meer en beter profileren.

Wij werken graag samen met bedrijven en organisaties uit Beneden-Leeuwen en omgeving en onze doelstelling daarbij is het creëren van een ‘win-win’ situatie voor beiden. Mede door uw ondersteuning kunnen wij als vereniging elke week vele mensen op zowel prestatief als recreatiefniveau hun geliefde hobby Iaten uitoefenen. En juist op het bereiken van een ‘win-win’ situatie hebben wij onze nieuwe sponsormogelijkheden afgestemd. En daarbij garanderen wij, dat wij uw sponsorgelden op verantwoorde wijze worden besteed aan het welzijn van de Ieden en de toekomst van de vereniging.

Wat zijn de voordelen voor u van sponsor zijn bij Sportvereniging Leones?

• Deel uitmaken van de community van en rond Sportvereniging Leones
  • Profiteren van ons netwerk en naamsbekendheid in de wijde regio
  • Verhoging van de (lokale, regionale) naamsbekendheid
  • Versterken van de marktpositie bij een bepaald segment van uw klanten
  • Uw imago uitdragen
  • Creëren van een platform voor PR en promoties

We bieden verschillende sponsormogelijkheden, zowel vaste sponsorpakketten als variable sponsormogelijkheden.

Bekijk hier onze sponsormogelijkheden, huidige Businessclub leden of huidige sponsoren.

Heeft u interesse?

Neem dan contact op met onderstaande personen:

Rob Fogteloo:

Mary Koolhout: