Leones Jo8-1 wint de cup in Groesbeek!

6 juni 2023 13:45

Leones JO8-1 is erin geslaagd om het toernooi bij de Treffers te winnen!
Een geweldige prestatie.

We waren ingedeeld in een poule van 5 teams. De eerste wedstrijd werd een gelijkspel tegen VIOS 38 2-2.

We begonnen te slap aan het toernooi. Met een goede peptalk na de wedstrijd werd de volgende wedstrijd tegen een sterk Olympia gewonnen met 5-2 wow wat een wedstrijd! Met mooi positiespel en afgeronde goals hakte we ze in de pan.

De derde wedstrijd moesten we aantreden tegen B.V.V. Den Bosch. Dit bleken echter goede straatvoetballertjes te zijn. Maar ze wisten geen raad met ons fysieke kracht. Dit werd een ‘walk over’ we wonnen met 8-1 door mooie afstand schoten en vroeg druk zetten wat onze kracht is.

De laatste wedstrijd was tegen De Treffers. De buit was al binnen maar we beschouwden dit als een finale wedstrijd! Het was een spannende wedstrijd, we scoorde de 1-0 en de Treffers scoorde gelijk de 1-1.Na kansen over en weer scoorde Leones de 2-1 en was dit de eindstand. Wat waren de boys blij en terecht, we hadden de cup gewonnen wat een top prestatie!!

JO8-1.jpeg