Vrijdag 16 juni verenigingsavond met The Lacions

29 mei 2023 11:15

Na het grote succes van vorig jaar heeft Leones besloten voor haar leden, supporters en vrijwilligers opnieuw The Lacions uit te nodigen voor een optreden in Het Leeuwennest. Op vrijdagavond 16 juni vanaf 20.30 uur zullen zij weer een optreden verzorgen zoals alleen The Lacions dat kunnen. BELANGRIJK is wel dat je je opgeeft als je op deze avond aanwezig wilt zijn.

Opgeven voor deze verenigingsavond doe je voor 15 juni via [email protected]. Vermeld ook als er een introducee meekomt.

VRIJWILLIGERS ZIJN VIPS

VIP_ticket.jpg De vrijwilligers van Leones hebben allen via een app al een uitnodiging ontvangen om deze avond bij te wonen als VIP. Zij worden door Leones ook als zodanig behandeld vanaf 18.00 uur. Ook zij dienen zich vooraf aan te melden zoals staat vermeld in de uitnodiging, de uiterste aanmelddatum is verlengd naar vrijdag 2 juni. Alle vrijwilligers hebben poersoonlijk een app ontvangen met de uitnodiging.

Ben je wel vrijwilliger maar heb je geen bericht ontvangen, mail dan naar [email protected]

Lacions_2.jpg

Lacions_1.jpg