Geraniumactie 2023 Leones

11 april 2023 13:45

Zoals ieder jaar zal ook dit jaar de Geraniumactie ten behoeve van de jeugd van Leones plaats vinden. Opnieuw zal dit gebeuren in een “Take-away” vorm waarbij de bestelde planten op zaterdag 29 april afgehaald kunnen worden aan De Peel.

Helaas is het organisatorisch niet meer mogelijk de karren door Beneden-Leeuwen te laten trekken, maar worden zoveel mogelijk Social Media kanalen ingezet voor de verkoop. Ook zullen alle jeugdleden digital een bestelformulier ontvangen dat zij dan kunnen gebruiken om bij familieleden de bloemen te verkopen.

Ondanks alle prijsstijgingen verkoopt Leones de planten nog steeds 4 voor € 5,00.

Middels bijgevoegd bestelformulier kunnen de vermeldde planten worden besteld. Vul het formulier volledig in en mail het vervolgens naar [email protected] Op zaterdagmorgen 29 april moeten de planten dan afgehaald worden bij de Geranium-Take-Away bij de ingang van het sportcomplex aan De Peel. Daar kan ook gelijk afgerekend worden (liefst gepast).

Bestellen is mogelijk tot woensdag 26 april 17.00uur.

De organisatie hoopt weer op een goede verkoop ten behoeve van de jeugdactiviteiten bij Leones.

Geraniumactie_widget.jpg
Geranium-actie-2023.jpg