KNVB cursus clubscheidsrechters

2 februari 2023 10:15

Ben je als actief voetballer of supporter het vaak oneens met de beslissingen van de scheidsrechter, weet jij hoe je dan wel een wedstijd zou moeten leiden, dit is je kans. De KNVB organiseert een scheidsrechters cursus voor clubscheidsrechters. Vanaf maart worden in 4 cursusavonden de fijne kneepjes van het leiden van wedstrijden onderwezen.

Leones kampt, net als veel andere verenigingen, met een clubscheidsrechter te kort. En dit is een mooie kans om Leones uit dat scheidsrechters te kort te helpen. Iedereen is welkom om deel te nemen en de inzetbaarheid als scheidsrechter is in goed overleg en geen wekelijkse verplichting.

De cursussen worden vanaf Maart op de maandagavond gegeven om de 3 a 4 weken. Cursuslocatie is bij UHC in Bergharen/Hernen. Interesse om de cursus te volgen, meld je aan via [email protected] en ga deze uitdaging aan.