Aftrap 2023 (nieuwjaarsborrel) in combinatie met Snerttoernooi zondag 15 januari

7 januari 2023 15:00

Na enkele rustige jaren kunnen de leden van Leones het nieuwe jaar weer met elkaar aftrappen. Zondag 15 januari zal dit vanaf 14.00 gebeuren in het clubhuis waar met elkaar het glas geheven kan worden op 2023. Het geheel zal feestelijk worden ondersteund door Feest DJ Jaylem.

Om 11.00 uur kunnen de voetballers hun kicksen weer onderbinden voor het traditionele Snerttoernooi en zij sluiten na het voetballen aan bij de Aftrap 2023 in het clubhuis waar dan ook nog de prijsuitreiking plaats zal vinden.

De vaste bezoekers van de nieuwjaarsborrel zullen de huldiging van de jubilarissen missen die anders ook met de nieuwjaarsborrel plaats vond. De organisatie heeft na het succes van vorig jaar besloten deze huldiging weer in het voorjaar te houden.

Nieuwjaarsborrel-2023-A3-DJ.jpg