Open talentendagen NEC op sportpark Leones

12 december 2022 16:00

sv Leones is sinds enkele jaren Partnerclub van NEC en ze werken intensief samen. Meerdere trainers en bestuurders hebben deel genomen aan diverse bijeenkomsten, clinics en trainingen bij NEC. Rick Erkelens en Martijn Lemmers zijn de personen binnen Leones die regelmatig met Jop Pepping van NEC sparren om te kijken hoe ze kunnen samenwerken met als doel de jeugd van sv Leones en andere clubs uit de regio beter te maken en plezier in het voetbal te geven.

Door deze intensieve samenwerking en de gloednieuwe accommodatie van Leones, heeft NEC de club benaderd om een open training te houden op het complex van sv Leones.

NEC neemt de organisatie en het programma op zich en stelt hun trainers beschikbaar. Leones is de gastheer en stelt haar accommodatie en veld ter beschikking. Het is een open training voor voetballertjes van de leeftijd O8 t/m O12 dus je hoeft niet lid te zijn van sv Leones. Als club zijnde zijn we trots dat we dit voor de jeugd uit onze regio kunnen organiseren.

Meld je tijdig aan via onderstaande knop

Aanmeldknop_1.png

Persfoto.jpg