Voorbereiding Leones

6 juli 2022 12:00

De planning voor het seizoen 2022-2023 is in hoofdlijnen bekend en een aantal oefenwedstrijden zijn reeds bekend. Voor het eerst in de geschiedenis van Leones komt het naast de 2 selectieteams (1 en 2) die op zondag spelen, ook uit met een zaterdag 1 team. De voorlopige planning is als volgt:

Zondag 14 augustus       10.30 uur           Eerste training van het seizoen

Dinsdag 23 augustus                                 West Maas en Waal Cup Leones 2 in Horssen
                                          20.00 uur           Unitas'28 1 - Leones 2 (2 x 25 min)
                                          21.00 uur           Leones 2 - AAC/Olympia 1 (2x25 min)
                                                                     Volledig programma West Maas en Waal Cup 2022

Zaterdag 27 augustus    18.00 uur            EGS – Leones 1 (oefenwedstrijd)

Zaterdag 27 augustus                                Finale Maas en Waal Cup Leones 2
                                                                    Volledig programma West Maas en Waal Cup 2022

Dinsdag 30 augustus      20.00 uur           Leones 1 – Trekvogels 1 (oefenwedstrijd)

Dinsdag 30 augustus                                 Oefenwedstrijd Leones 2 (nog te plannen)

Dinsdag 6 september     20.00 uur           Leones 1 - NEC 1 (amateurs) (oefenwedstrijd)

Bekerwedstrijden

De poules voor de bekerwedstrijden van zowel Leones 1, 2 en zaterdag 1 worden later geloot door de KNVB. De Speeldata zijn wel bekend en zijn:

Zaterdag/zondag 3 en 4 september        1e Bekerronde

Zaterdag/zondag 10 en 11 september   2e Bekerronde

Zaterdag / zondag 17 en 18 september 3e Bekerronde

In het weekend van 24 en 25 september wordt de competitie 2022-2023 gestart.