Nieuwe datum optreden The Lacions bij s.v. Leones vrijdag 8 juli

22 juni 2022 10:45

Zoals vermeld in het bericht over het annuleren van het optreden van the Lacions tijdens de jubileumfeestavond van afgelopen vrijdag 17 juni, zou er op korte termijn overlegd worden over een alternatieve datum. Na een zeer geslaagd jubileumweekend hebben we in overleg met de the Lacions en s.v. Leones besloten om het optreden in te halen op vrijdag 8 juli. Het clubhuis is vanaf 19:30uur geopend en vervolgens starten the Lacions om 20:00uur. Eindtijd is 00:00uur en het optreden vindt plaats in het clubhuis.

Iedereen die in het bezit is van een kaartje is welkom en dient het kaartje mee te nemen als toegangsbewijs. Er zijn geen kaarten beschikbaar aan de deur.

Door de korte termijn van organiseren zullen de voorzieningen iets beperkter zijn dan tijdens het jubileum weekend. Zo is er geen frietkraam, extra toiletwagen en buitenbar aanwezig. Hiervoor vragen wij uw begrip.

In het overleg over een nieuwe datum is er ook gekeken naar alternatieven in het nieuwe seizoen maar alle voor- en nadelen in overweging genomen leek deze datum ons de beste beslissing. Wij hopen alle kaartbezitters te zien op vrijdag 8 juli bij het optreden van the Lacions.

Met vriendelijke groet,

De Supportersclub Leones