Stage trainers JO14 bij N.E.C. werpt vruchten af

17 maart 2022 10:00

Onlangs liepen de trainers, Berend Krechting en Cas Koetschruiter, van Leones JO14 een korte stage bij N.E.C JO15. De zaken die ze daar opdeden konden ze toepassen op hun eigen JO14 team. En dat deze stage zijn vruchten af heeft geworpen blijkt wel uit het resultaat van de wedstrijd tegen Unitas’28 JO14. Waar 2 maal eerder de teams gelijkwaardig waren werd nu een klinkende 4-0 overwinning behaald.

Hier een kort verslag van deze wedstrijd.

Op 12 maart speelden Leones JO14-1 voor de derde keer in dit seizoen tegen Unitas JO14-1. Zoals de eerdere edities beloofde het ook dit keer een spannende pot voetbal te worden omdat beide ploegen aan elkaar gewaagd zijn. Leones wilde koste wat koste deze wedstrijd en punten naar zich toe trekken. In de eerste helft was Unitas de betere ploeg maar door goed keeperswerk van Bas Krechting gingen de ploegen met 0-0 de rust in. De tweede helft kwam Leones goed de kleedkamer uit en kon zodoende Unitas de rest van de wedstrijd op eigen helft houden door hoog druk te zetten en volle bak op de aanval te spelen. Mohamad Aldib scoorden de openingstreffer, daarna was het Tijmen Wolkotte die de 2-0 maakte. De 3 en 4 nul werden ook door Mohamad goed binnen geschoten. Zowel de spelers als trainers van Leones waren erg blij met deze overwinning.

WhatsApp_Image_2022-03-14_at_8.33.19_PM.jpeg

WhatsApp_Image_2022-03-14_at_8.33.09_PM.jpeg