Wat betekenen versoepeling per 5 juni voor Leones

3 juni 2021 12:00

Zoals bij eenieder wel bekend worden de coronamaatregelen per zaterdag 5 juni versoepeld. Een aantal versoepelingen hebben direct invloed op de voetballers waardoor weer meer mogelijk is. Wat houdt dit concreet in voor Leones?

Vanaf 5 juni:

Wedstrijden en trainingen

• Trainingen voor alle leeftijdscategorieën zijn weer volledig mogelijk
  • Jeugd t/m 17 jaar mag wedstrijden spelen tegen teams van andere verenigingen. De KNVB start 5 juni direct voor alle jeugdteams t/m JO17 en MO17 met de regiocup
  • Voor alle andere teams geldt dat wedstrijden tegen teams van andere verenigingen niet toegestaan zijn

Kleedkamers

Vanaf 5 juni zijn ook de kleedkamers weer geopend maar mag er niet gedoucht worden i.v.m. de kans op legionella besmettingen.

Clubhuis

Het clubhuis blijft tot nader order gesloten

Publiek

Publiek bij trainingen en wedstrijden is niet toegestaan. Chauffeurs (rij-ouders) van bezoekende jeugdteams zijn noodzakelijke begeleiding van een team en worden derhalve wel toegelaten. Het is de bedoeling om het aantal rij-ouders tot een minimum te beperken.

Voor alle versoepelingen blijft gelden dat de basisregels altijd in acht moeten worden genomen.

KLIK HIER VOOR HET VOLLEDIGE CORONAPROTOCOL PER 5 JUNI