JO8 van Leones voerde strijd om de JO8 cup

11 mei 2021 9:45

Rob de Kok

Terwijl er nog steeds geen competitie gespeeld kan worden, doet de leiding van de verschillende teams er van alles aan om het trainen leuk en interessant te houden voor de spelertjes en speelstertjes van de diverse teams. Zo ook bij de JO8. Hier werd een JO8 cup georganiseerd. Een van de trainers, Rob de Kok, schreef hier een leuk verslagje van met leuke foto’s van leidster Sharon de Kok.

Het idee van een JO8 Cup is ontstaan omdat we geen competitie en toernooien meer zullen spelen dit seizoen. 5 maandagen x 2 wedstrijdjes gemixed tegen elkaar. Bij winst 1 punt, gelijk 0,5 punt en verlies 0 punten. Wie na 5 weken de meeste punten had verzameld won de JO8 Cup.

Je zag al bij de eerste wedstrijden dat de jongens en meisjes super gemotiveerd waren. Het ging eindelijk weer ergens om. Helaas voor sommige gooide corona of een blessure weer roet in 't eten en konden ze er niet altijd bij zijn, waardoor ze wedstrijden moesten missen.

Het waren 10 super leuke wedstrijden. De kinderen, trainers en leidster hebben genoten langs de kant.

Winnaars 1e prijs:

Noah de Kok

Pieter Goedbloed

Winnaar 2e prijs:

Dante van Dijk

Winnaars 3e prijs:

Tomoki van Kerkhof

Sep Wolke

De rest hebben het ook super goed gedaan met 100% inzet. Daarom kregen alle kinderen een aandenken aan de JO8 Cup.

Foto's: Sharon de Kok

WhatsApp_Image_2021-05-11_at_08.38.30.jpeg