Openhuis Nieuwbouw Leones

5 mei 2021 16:30

Eddie Pas

Vrijdag 30 april j.l. was er voor genodigden (buurt en businessclub) een openhuis in het nieuwe clubgebouw van Leones, Het liefst had de businessclub die dit organiseerden, groots uitgepakt, maar dat was uiteraard niet mogelijk. Toch kon er coronaproof een openhuis worden gehouden met gespreide bezichtigingen van de kleedkamers en de ruimten op de bovenverdieping.

Uiteraard moet er nog veel gedaan worden voordat het gebouw gebruiksklaar is maar toch konden de bezoekers een mooi beeld krijgen van hoe het er straks uit komt te zien. De rondleidingen werden bijna privé verzorgd door Paul Gerrits (van de stichting) en voorzitter Willem van Veenendaal. Er waren netjes pijlen voor de looproutes neergelegd en werd er door de businessclub een versnapering aangeboden in de nieuwe kantine waar de afstand ruim geborgd kon worden. Door de spreiding van de tijden waren er telkens maar enkele bezoekers gelijktijdig in het gebouw. Ondanks alle beperkingen kregen de bezoekers een mooi beeld van de verschillende groottes van de ruimten zoals bestuurskamer, keuken, kantine en de verschillende kleedruimtes.

Het bestuur bekijkt momenteel of het mogelijk is om ongeveer eind mei een open huis voor de leden te organiseren. Informatie hierover volgt nog.

WhatsApp_Image_2021-05-05_at_17.18.27.jpeg

WhatsApp_Image_2021-05-05_at_17.18.26.jpeg