Verkoop inventaris huidig clubhuis

5 mei 2021 14:30

Onze nieuwe kantine krijgt steeds meer vorm van buiten en van binnen. Waar we begin aanstaand seizoen onze nieuwe kantine in gebruik gaan nemen moeten we ook afscheid nemen van de oude. In deze kantine zitten vele herinneringen. Hoe we afscheid van deze kantine gaan nemen, is op dit moment nog niet duidelijk. Wel weten we dat de oude kantine deze zomer nog gesloopt gaat worden. Wij willen jullie als leden de eerste kans geven om spullen uit de oude kantine te kopen zodat jij een fysieke herinnering kan overhouden aan de oude kantine.

We willen hiervoor een 2-tal kavelavond op (donderdag 20 mei en vrijdag 21 mei) houden waarbij de leden kunnen kijken en bieden (anoniem) op de stukken. Na deze 2 avonden gaan we biedingen bekijken en de hoogste bieders stellen we hiervan op de hoogte dat ze de gelukkige zijn. Om deze 2 avonden zo soepel en corona proef mogelijk te laten verlopen moet je jezelf aanmelden voor een bepaald tijdvenster.

We hebben een aantal spelregels:

• aanmelden voor 16 mei via mail adres: [email protected]
  • Date donderdag 20 mei en vrijdag 21 mei
  • tijdvensters: 19:00 - 19:30 -20:00 enz. tot 21:30. Sluiten 22:00
  • max 2 personen per aanvraag
  • stukken die niet op de kavellijst staan zijn bespreekbaar

Wanneer de spullen op te halen zijn hangt af van het kavelstuk. Een indicatie vind je in de kavellijst, zie bijlage

Verkoopteam Clubhuis Leones

k_1.jpg