“1,5 meter Geranium Take-Away” goed verlopen

2 mei 2021 10:15

Omdat het voor het 2e jaar op rij weer niet mogelijk was om de Geraniumactie t.b.v. de jeugd van Leones op de oude manier te organiseren, dus met de bloemenkarren door Beneden-Leeuwen heen, werd opnieuw een “1.5 meter Geranium Take-Away” gehouden. Liefhebbers van de verschillende perkplanten die werden aangeboden hadden deze van te voren kunnen bestellen. Op zaterdag 1 mei konden deze corona-proof worden afgehaald.

Zaterdagmorgen werden de bestelde bloemen door Huisman Transport afgeleverd en konden een paar vrijwilligers van de club de planten uitgeven. Vanaf 10 uur tot ongeveer 2 uur kwamen de auto’s de Take-Away ingereden waar de planten netjes in de auto’s werden gezet. Ondanks dat de afzet van planten minder is als de jaren waarin de karren door Beneden-Leeuwen reden, kan toch worden terug gekeken op een goede actie met een mooie opbrengst voor de jeugdactiviteiten.

IMG-20210501-WA0000_-_kopie.jpg

20210501_084059_-_kopie.jpg