Voetballen bij Leones

6 april 2021 11:45

Altijd al willen voetballen in een team op niveau of recreatief. Het kan bij Leones. Voor zowel jongens als meisjes zijn er teams in alle leeftijdscategorieën. En bij de volwassenen zijn er teams die op zondag spelen voor zowel dames als heren en op zaterdag voor heren. Daarnaast is Leones een vereniging met veel activiteiten naast het voetbal en een zeer levendige supportersclub en businessclub.

Leones heeft ook een opleidingsplan voor het jeugdvoetbal voor zowel jongens als meisjes. Ook is er vanaf komend seizoen de beschikking over een supermodern clubgebouw waar de kleedaccommodatie en clubhuis in een gebouw zijn geïntegreerd. Ook beschikt de club over een uitstekend kunstgrasveld wat voetbal het gehele jaar door mogelijk maakt.

Voor meer informatie omtrent het lidmaatschap, kosten, aanmelden e.d. klik op de betreffende button hieronder.

Logo_lid.png           Logo_sipportersclub.png       Logo_businessclub.png

03-Clubhuis.jpg