Alle trainingen per 31 maart weer naar normaal schema

25 maart 2021 11:30

Op woensdag 31 maart gaat de avondklok in om 22.00 uur. In verband daarmee hebben de JTC en de TC besloten dat de trainingen weer volgens het oude schema van voor de avondklok plaats gaan vinden. Alle teams trainen dan weer een uur en de senioren selecties 1 en 2 beginnen weer vanaf 20.00 uur. Belangrijk blijft dat alles conform de coronamaatregelen en het coronaprotocol uitgevoerd wordt.

Coronaprotocol

Ook wordt er zoveel mogelijk geprobeerd om in de weekenden te trainen of onderlinge wedstrijden te spelen. Ook kunnen andere activiteiten georganiseerd worden. Belangrijk is dat het reserveren van een veld altijd plaats vind via de teamleiding bij het jeugdwedstrijdsecretariaat bij Sandra Crommentuyn, e-mail [email protected].