Nieuwe manager jeugdvoetbal sv Leones

4 maart 2021 9:45

Martijn Lemmers

Op de ALV van 4 maart zal worden aangekondigd dat per 1 maart Ricky Erkelens is aangesteld als Manager Jeugdvoetbal van sv Leones. In het verleden heeft Ricky al een grote rol gehad binnen onze jeugdopleiding en als bestuur zijn wij enorm blij dat hij terug is op het oude nest. Tijdens zijn vorige periode was Ricky verantwoordelijk voor de U13-mini’s en stuurde hij alle trainers in die leeftijdscategorieën aan.

In zijn nieuwe functie zal Ricky eindverantwoordelijk worden voor het gehele technische gedeelte van de opleiding. Zijn taak wordt het aansturen van de TJC en technisch kader, mede zorgen voor ledenwerving en het samenwerken met regioclubs.  In de afgelopen weken is Ricky achter de schermen al bezig geweest met zijn ideeën. Zo zijn er veranderingen aangebracht in de TJC, is er een start gemaakt richting het nieuwe seizoen en is hij begonnen met het herschrijven van het jeugdbeleidsplan.

Zelf zegt Ricky het volgende over zijn rol: ‘’Het is fantastisch om weer terug te zijn bij Leones. Toen ik gebeld werd, hoefde ik niet lang na te denken. Leones is een fantastische vereniging en met de plannen van het nieuwe sportpark zie ik veel mogelijkheden voor de toekomst. Daarnaast denk ik dat nog veel meer sportieve successen zijn te behalen in de jeugd. Ik verheug me erop om mijn ideeën en visie met de jeugdafdeling van Leones te kunnen delen.’’

We zijn enorm blij met de ervaring die Ricky met zich meeneemt en we zijn ervan overtuigd dat hij zijn kennis kan overdragen aan de begeleiding van de jeugdteams. We wensen hem veel succes met zijn nieuwe uitdaging.

Foto: Herman van Beek

Rick_en_Willem.jpg

Ricky Erkelens (rechts) bij contractondertekening met Leones voorzitter Willem van Veenenaal