Activiteiten in deze categorie op 16 oktober:

Boktober @ sv Leones

Na een tumultueuze periode voor eenieder, waar ook het verenigingsleven helaas anders verliep als we gewend waren, zijn wij blij om na afwezigheid van een jaar weer Boktober @ s.v.Leones te kunnen organiseren op zaterdag 16 oktober. Dit geheel door de supportersclub Leones georganiseerde evenement moet, i.v.m. de geldende coronamaatregelen, wel voldoen aan een aantal voorschriften die hieronder worden beschreven.

Vanaf 16.00 uur zijn de leden van de supportersclub en sv Leones met eventuele partner van harte uitgenodigd in het nieuwe clubhuis. Hier staat een heerlijk winters buffet klaar met stamppot en vlees welke rond 17:30/18:00 geopend zal worden. Uiteraard zal de supportersclub munten beschikbaar stellen voor haar leden, welke kunnen worden ingewisseld voor de geselecteerde speciale (herfst)biertjes, een tapbiertje, wijntje of ander drankjes uit het clubhuisassortiment.

Belangrijk om te weten:

• Aanmelden is verplicht, ook als je niet mee eet. Doe dit voor 10 oktober
  • Alleen met een Corona Toegangsbewijs is deelname mogelijk
  • Kosten voor de niet-leden van de supportersclub zijn € 8,50 voor deelname aan het buffet
  • Laatste ronde om 23.00 uur zodat om 0.00 uur gesloten kan worden
  • Bij binnenkomst bij de beveiliger aan de ingang het Corona Toegangsbewijs tonen, waarna een polsbandje wordt verstrekt zodat de barmedewerkers kunnen zien dat je gecontroleerd bent op het Corona Toegangsbewijs en vooraf hebt aangemeld
  • Alleen voor de leden van de supportersclub en sv Leones en eventuele partner

Aanmelden:

Aanmelden voor 10 oktober kan door een mailtje te sturen naar [email protected] of contact op te nemen met Willem Nijs (06-13879063) of Ivo v.d. Heuvel (06-22283085). Ook kunt u zich ook aanmelden door uw naam en contactgegevens in te vullen op de inschrijvingslijst die vanaf 19 september aanwezig is achter de bar in het clubhuis.

Aanmelding en betaling dienen voor 10 oktober te zijn ontvangen.

Ondanks de maatregelen hopen we weer op een gezellig Boktober @ sv Leones.

Affiche-Boktober2021.jpg

• 16 oktober 2021 16:00 - 16 oktober 2021 23:30