Activiteiten in deze categorie op 05 januari:

Officiƫle opening kunstgrasveld

Uitnodiging officiele opening kunstgrasveld

Beste leden, vrijwilligers, supporters en sponsoren.

Afgelopen periode is er hard gewerkt om het kunstgrasveld te realiseren. De laatste hand wordt nu gelegd aan het aanbrengen van het hekwerk rondom het veld en de benodigdheden om te kunnen voetballen. In de eerste week van januari zal het veld gekeurd worden, waarna het dan eindelijk bespeelbaar zal zijn.

Het bestuur wil iedereen die betrokken is bij s.v. Leones van harte uitnodigen voor de officiele opening van het kunstgrasveld. Er is een mooi programma opgezet waarbij alle voetballers van de club de gelegenheid krijgen om hun eerste kunsten te vertonen op het hoogwaardig kwalitatief kunstgrasveld.

In de ochtend vanaf 10.00 uur zijn de jeugdelftallen als eerste aan de beurt. Om 12.00 uur zal de officiele opening plaatsvinden. De inwijding door Prins Cees d'n Urste en wethouder Ans Mol zal op een ludieke manier plaatsvinden. Uiteraard wordt deze feestelijke dag nog verder aangekleed met muziek en wat lekkers. Om 12.30 uur zal vanuit de lucht een groepsfoto gemaakt worden waarna de oudere jeugdspelers en de senioren nog wat wedstrijden spelen.

Het oefenprogramma voor de elftallen is als volgt:

•  10.00 - 10.25: JO 7/8/9 op 1/4 veld
  •  10.30 - 10.55: JO en MO 10/11/12
  •  11.00 - 11.25: JO13G en JO14
  •  11.30 - 11.55: JO en MO 15
  •  12.00 - 12.30: Officiele opening kunstgrasveld inclusief groepsfoto
  •  12.30 - 13.15: MO-17 + Dames VR1 gemixt en overige senioren
  •  13.15: Oefenwedstrijd tussen Leones 1 en Leones 2

Wij zien u graag zondag 5 januari 2020. Vanaf 10.00 uur bent u van harte welkom.

Vriendelijke groeten,

Bestuur s.v. Leones